6/4/09

EL SERVEI POSTVENDA DE LA FNAC (2/2)

Aquesta entrada també es podria dir La FNAC “arregla” equips d'apple, però donat que hi ha una altra entrada del mateix dia de la FNAC, m'ha semblat interessant que es puguin llegir els dos seguits.

El mateix dia i a la mateixa hora i en el mateix FNAC, vaig portar el meu MacBook per tal que se'l miressin, donat que tenia un problema intermitent en la webcam (sí sí, un altre avaria amb la tecnologia, què hi farem...) .

L'avaria, i això és una opinió personal, té tots els indicis de ser de maquinari, i el fet de ser intermitent, dificultarà molt la seva localització i posterior reparació..Cosa que em va fer anar amb una mica d'escepticisme a l servei tècnic.

Els fets:

--Ha formatat l'equip? – Escolti que això és un Mac!) ni cas, em diu que el seu procediment intern és formatar l'equip i després provar si ja funciona. Li comento que em sembla que si inicialitzen l'equip i fan quatre proves, donat que el problema és intermitent, segurament no es reproduirà, i el donaran per resolt, que entenc que valdria més que, donat que està en garantia, ho enviessin a Apple. Em diu que no pot ser, que fins i tot abans d'enviar-lo a Apple l'han de formatar.. Tinc poques opcions, la garantia està a punt de vèncer i accedeixo a que es quedin el portàtil.

-- Ah, em diu la persona que m'atén, si el problema s'arregla formatant, ens haurà de pagar el servei (94 €), li dic, i si el formatejo jo, nosaltres l'haurem de formatar igualment -diu ell-.

Finalment vaig accedir igualment a deixar-li el portàtil. ara quan escric aquestes línies ja m'estic penedint..

Ja sé com acararà la història, formataran l'equip, faran uns quants reinicis, no es reproduirà el problema i el donaran per resolt, hauré de pagar la “reparació” i seguirà havent-hi el problema de maquinari, i un bon dia d'aquí a unes setmanes, la webcam tornarà a fallar. Temps al temps.